01 februarie 2011

Românii nu mai sunt la fel de patrioţi ca altădată

Românii nu îşi mai manifestă patriotismul la fel cum o făceau altădată, este de părere vicepreşedintele organizaţiei judeţene Suceava a Partidului România Mare, Vasile Cerlincă. Acesta a dat exemplu, într-o conferinţă de presă, modul în care sucevenii au înţeles să celebreze Ziua Unirii Principatelor Române, la 1859,sub domnitorul Alexandru Ioan Cuza. Cerlincă – declarându-se patriot înrăit – a spus că a vrut să intre într-o horă în centrul urbei reşedinţă de judeţ, însă nu a avut cu cine. „De 24 ianuarie, o zi istorică, o spun cu regret în suflet, noi românii, nu ne-am comportat deloc aşa cum ar fi de cuviinţă. Mă consider un naţionalist, un român adevărat. M-am dus în centrul Sucevei, unde am crezut că o să mă prind într-o horă cu sucevenii mei, să se dea mână cu mână, cei cu inima română. Am rămas dezamăgit pentru că nu am văzut niciun fel de manifestare. Omenii mergeau trişti pe stradă, iar în faţa Prefecturii miliarii manifestau împotriva tăierii pensiilor”, precizează viceliderul PRM Suceava, menţionând că - având în vedere vremurile grele - mulţi dintre oameni poate că nici nu mai au puterea de a se bucura. Cerlincă îi îndeamnă, totuşi, pe suceveni ca la sărbătorilor cu încărcătură istorică naţională să iasă în stradă şi să dea dovadă de patriotism. „Cum sunt sărbătorite Paştele şi Crăciunul, la fel ar trebui să fie sărbătorite şi marile evenimentele naţionale ale României”, a reliefat vicepreşedintele organizaţiei judeţene Suceava a Partidului România Mare, Vasile Cerlincă.