Cu aceeaşi prestatori, câştigători ai licitaţiei
Douăzeci de
milioane de lei pentru repararea şi întreţinerea străzilor din Suceava
>„Vom cere firmelor
câştigătoare să pregătească un număr cât mai mare de echipe, să lucrăm în toate
cartierele din oraş” a a declarat Ion Lungu, primarul Sucevei.
> În 2019, disponibilă a fost suma
de 30 de milioane de lei, însă programul nu a fost realizat, deoarece „firmele nu au forţă de muncă suficientă”
Primăria Suceava a atribuit Serviciul de reparaţii şi întreţinere a străzilor în
municipiul reşedinţă. Contractul
anterior a expirat pe 6 octombrie 2019, la licitaţie înscriindu-se cele 4 firme
prestatoare anterioare ale Serviciului, respectiv asocierea formată din Florconstruct,
SUCT, Autotehnorom şi ConBucovina. De altfel, tot acestea sunt şi noii
operatori. „Am semnat contractul care
are ca obiect <Reparaţii şi întreţinere străzi
pe raza municipiului Suceava>, cu asocierea Florconstruct, SUCT,
Autotehnorom şi ConBucovina, toate din Suceava, care au câștigat licitația organizată
de Primărie” a anunţat primarul Ion Lungu, precizând că valoarea estimată a
contractului este de 20 de milioane de lei fără TVA, contractul fiind valabil
12 luni. Lungu susţine că, pe fondul temperaturilor atmosferice favorabile, la
debut de martie vor fi pornite staţiile de asfalt. De aceea, vineri, şeful
executivului va avea o întrevedere cu responsabilii firmelor constructoare,
pentru punerea la punct a programului intervenţiilor la infrastructura rutieră.
„Având în vedere că, la începutul lunii martie, se vor porni staţiile de
asfalt, vom avea o discuţie cu câştigătorii licitaţiei, pentru a stabili
lucrările pe care le demarăm, prin reparaţii cu covoare asfaltice şi lucrări de
plombare. Vom cere firmelor câştigătoare să pregătească un număr cât mai mare
de echipe, să lucrăm în toate cartierele din oraş” a explicat Ion Lungu,
primarul Sucevei. Laînceptul anului 2019, Ion Lungu, primarul municipiului
Suceava anunța că, pentru repararea, întreţinerea şi modernizarea
infrastructurii rutiere sucevene, disponibilă este suma de 30 de milioane de
lei, „cea mai marede după Revoluţie”. Drept urmare, pe durata anului trecut, pe
circa 100 de străzi ar fi urmat să aibă loc intervenţii de amploare la carosabil.
Însă, din păcate, programul nu a fost realizat, deoarece „firmele nu au forţă de muncă suficientă”.