21 aprilie 2011

Jescu şi-a dat demisia din PRM
• „După 15 ani de muncă activă la Partidul România Mare, daţi-mi voie să-mi prezint demisia, din motive personale”, a spus şeful filialei din reşedinţa de judeţ a formaţiunii
• „Am primit semnale din teritoriu că membrii noştri sunt persecutaţi de către PD-L, de aceea cred că nu de bine a făcut domnul Jescu acest pas”, a precizat Gheorghe Acatrinei, liderul PRM
Vicepreşedintele organizaţiei judeţene Suceava a Partidului România Mare, Aurel Jescu şi-a dat ieri, în cadrul unei întâlniri cu mass media locale, demisia din formaţiunea politică din care a făcut parte un deceniu şi jumătate. „Îmi pare foarte rău de ceea ce va urma, dar începând de astăzi, după 15 ani de muncă activă la Partidul România Mare, daţi-mi voie să-mi prezint demisia, din motive personale. Nu mă mai întrebaţi de ce, pentru că nu voi răspunde, Repet, sunt probleme strict personale”, a spus cu lacrimi în ochi Jescu, luându-i prin surprindere pe colegii de partid participanţi la conferinţa de presă, inclusiv pe preşedintele judeţean, Gheorghe Acatrinei. Acesta a declarat că nu avut la cunoştinţă despre intenţia viceliderului de la filiala judeţeană peremistă, subliniind că cererea lui Aurel Jescu va fi supusă analizei Biroului executiv al formaţiunii sucevene. Acatrinei a apreciat munca şi rezultatele obţinute de Aurel Jescu, neexcluzând probabilitatea ca demisia acestuia să survină presiunilor făcute asupra membrilor PRM de către PD-L. „Sigur, această veste a venit peste noapte. Însă, în cazul în care dl. Jescu nu revine asupra demisiei, vom alege, în funcţiile pe care aceasta le deţinea, a unui membru al Biroului. Mie îmi pare rău că s-a ajuns la această situaţie, însă am primit semnale din teritoriu că membrii noştri sunt persecutaţi de către PD-L. Se fac presiuni, iar unii dintre aceştia - nu-i niciun secret - sunt umiliţi. De aceea cred că nu de bine a făcut domnul Jescu acest pas”, a precizat Gheorghe Acatrinei. Aurel Jescu a fost consilier local sucevean PRM în mandatul 2004-2008, iar printre altele a ocupat şi funcţia de prim-vicepreşedinte al organizaţiei judeţene Suceava a Partidului România Mare.