Încă 12 suceveni, nevoiţi să plătească între 17.000 şi 53.000 de euro pentru intra în apartamentele contractate în anii 90
În 1992, cei 12 beneficiari au încheiat contracte de vânzare-cumpărare cu Regia Autonomă Judeţeană de Utilităţi Comunale şi Locative(RAJUCL) Suceava prin care aceasta din urmă se angaja să predea apartamentele către beneficiari în termen de 1 an de la parafarea documentelor în cauză. Semnatarii susţin că şi-au achitat integral casele, la valoarea prevăzută în contract, şi din cauză că unităţile de locuit nu au fost finalizate în termenul prevăzut, respectivii s-au constituit în Asociaţia de proprietari nr. 20, 21, 22, acţionând în instanţă Primăria Suceava, în calitatea instituţiei de „moştenitor” al fondului locativ al fostei RAJUCL. La cererea reclamnţilor, Curtea de Apel Suceava a obligat municipalitatea să procedeze la terminarea lucrărilor, cele 21 de apartamente din Blocul nr. 21, dintre care 12 contractate, iar altele 9 adjudecate la licitaţie de către suceveni care aveau nevoie de o locuinţă, fiind date gata în luna august 2009. Întrucât cei în cauză susţineau că nu mai au de plătit niciun ban, Primăria a comandat un studiu de consultanţă şi expertizare a investiţiei imobiliare făcute din fonduri proprii şi a valorii de piaţă a apartamentelor, inclusiv cu stabilirea sumelor achitate de iniţial de contractanţi, dar şi a diferenţei care va trebui plătită pentru ca aceştia să intre efectiv în case.