15 iunie 2023

 

În mare parte,

Sala polivalentă a Sucevei va fi conturată până la sfârşitul anului

>  „Mă bucură faptul că, în sfârşit, lucrările au luat avânt” spune primarul Ion Lungu, menţionând că la faţa locului vor fi organizate comandamente, astfel încât constructorii să fie „ţinuţi în priză”

Lucrările la Sala polivalentă a municipiului Suceava sunt în faza de turnarea a fundaţiilor, a anunţat, într-o conferinţă de presă, primarul Ion Lungu, precizând că execuţia obiectivului este în plin „avânt”. „S-au turnat primele fundaţii la Sala polivalentă. Zic eu că se lucrează bine acolo, unde este un adevărat furnicar de oameni şi maşini. Am fost în teren şi am convenit cu reprezentanţii firmelor de construcţii ca, săptămânal, să facem comandamente la faţa locului, să mânăm de la spate constructorii - aşa cum se spune -, să vedem cu ce poate Primăria să-i ajute, din punct de vedere instituţional, dacă sunt probleme de rezolvat. Mă bucură faptul că, în sfârşit,  lucrările au luat avânt acolo şi eu sper ca, până la sfârşitul anului, să conturăm, în mare parte această sală polivalentă”  a declarat Ion Lungu primarul Sucevei. Contractul pentru proiectarea şi construirea Sălii polivalente din municipiul Suceava a fost semnat la jumătatea lunii iunie, durata acestuia fiind de 24 de luni, dintre care 4 luni pentru proiectare, iar 20 de luni pentru execuţia efectivă. Sala polivalentă va fi ridicată la intrarea în Suceava dinspre Fălticeni, pe o suprafaţă desfăşurată de 28.530 de metri pătraţi, adiacentă străzii „Iuliu Hossu”, teren preluat de la Staţiunea de Cercetare şi Dezvoltare Agricolă. Obiectivul de investiţii din reşedinţa de judeţ va avea 5.000 de locuri pentru spectatori, lucrările fiind atribuite prin licitaţie societăţii comerciale MIS Grup Bistriţa.