03 decembrie 2020

Primarul Lungu cere înlăturarea discriminării la accesul pe patinoarele artificiale   

  • „Am cerut să fie aceeaşi unitate de măsură în ceea ce priveşte patinoarele şi bazinele de înot” a punctat primarul Sucevei

Ion Lungu, primarul municipiului Suceava a cerut Instituţiei Prefectului judeţului Suceava să lămurească de ce sucevenilor li se interzice accesul pe Patinoarul artificial de pe strada „Universităţii”. „Suntem într-o situaţie foarte delicată. Am avut o discuţie cu domnul prefect şi am cerut să se facă ordine într-un fel sau altul”, a declarat Lungu. Şeful administrativului din urbea reşedinţă de judeţ arată că acest lucru se petrece în timp ce două patinoare artificiale pe lângă marile centre comerciale sunt deschise publicului, iar din informaţiile pe care le are, acestea nu au avizul Direcţiei de Sănătate Publică. „Ca atare, ar trebuie să ne aliniem, într-un fel sau altul, să vedem dacă e legal să fie închise sau deschise. Ar trebui aplicată aceeaşi unitate de măsură” a reliefat edilul-şef. Lungu dat şi exemplul similar al bazinelor de înot. Şi pe această latură lucrurile sunt tratate în mod discriminatoriu, copiii din municipiul Suceava care fac înot de performanţă mergând cu microbuzul să se antreneze, zilnic, la Gura Humorului. Aceasta în timp cele folosirea bazinului de înot de pe lângă Şcoala gimnazială nr. 3 din Suceava este interzisă. „Atunci când am avut discuţii pe această temă, s-a spus că bazinele înot şcolare nu pot fi deschise. „Am cerut să fie aceeaşi unitate de măsură în ceea ce priveşte patinoarele şi bazinele de înot” a punctat Ion Lungu, primarul municipiului Suceava.