11 iulie 2022

 

La call-center

Finanţele publice nu oferă informaţii în domeniul contabil

> Dacă „problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumaţi către alte canale prin care pot obţine informaţiile de care au nevoie” arată Oana Violeta Apetrea, purtătorul de cuvânt al AJFP

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Suceava (AJFP) oferă îndrumare şi asistenţă contribuabililor în domeniile fiscal şi tehnologiei informaţiei. Anunţul este făcut de purtătorul de cuvânt Oana Violeta Apetrea, care subliniază că  acestea sunt posibile prin intermediul unui call-center, la numărul de telefon 031.403.91.60. Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor sau plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii de declarare sau de plată. De asemenea, agenţii call-center oferă asistenţă contribuabililor şi prin serviciul de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF). „Prin intermediul call-center nu sunt oferite informaţii în domeniul contabil. În situaţia în care în timpul convorbirii telefonice, agenţii call-center constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumaţi către alte canale prin care pot obţine informaţiile de care au nevoie” arată purtătorul de cuvânt Oana Violeta Apetrea. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală derulează o serie de proiecte de digitalizare în vederea asigurării conformării voluntare a contribuabililor, adaptându-şi şi îmbunătăţindu-şi permanent serviciile, pentru a facilita interacţiunea contribuabililor cu autoritatea fiscală.