La call-center
Finanţele publice nu oferă
informaţii în domeniul contabil
> Dacă „problematica expusă prezintă un grad
ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumaţi către alte canale prin
care pot obţine informaţiile de care au nevoie” arată Oana Violeta Apetrea, purtătorul
de cuvânt al AJFP
Administraţia Judeţeană a
Finanţelor Suceava (AJFP) oferă îndrumare şi asistenţă contribuabililor în
domeniile fiscal şi tehnologiei informaţiei. Anunţul este făcut de purtătorul
de cuvânt Oana Violeta Apetrea, care subliniază că acestea sunt posibile prin intermediul unui
call-center, la numărul de telefon 031.403.91.60. Îndrumarea şi asistenţa
contribuabililor sau plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu
caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze
pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii
de declarare sau de plată. De asemenea, agenţii call-center oferă asistenţă
contribuabililor şi prin serviciul de chat în vederea accesării serviciilor
disponibile pe portalul Agenţiei Naţionale de
Administrare Fiscală (ANAF). „Prin intermediul call-center nu sunt oferite
informaţii în domeniul contabil. În situaţia în care în timpul convorbirii
telefonice, agenţii call-center constată că problematica expusă prezintă un
grad ridicat de complexitate, contribuabilii vor fi îndrumaţi către alte canale
prin care pot obţine informaţiile de care au nevoie” arată purtătorul de cuvânt
Oana Violeta Apetrea. Agenţia Naţională de Administrare Fiscală derulează o
serie de proiecte de digitalizare în vederea asigurării conformării voluntare a
contribuabililor, adaptându-şi şi îmbunătăţindu-şi permanent serviciile, pentru
a facilita interacţiunea contribuabililor cu autoritatea fiscală.