28 septembrie 2023


AJPIS Suceava, punct de lucru call-center pentru comunicarea cu beneficiarii de asistenţă socială

> Sistemul operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor şi solicitărilor telefonice

Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială acordă informaţii despre beneficiile de asistenţă socială prin cele 41 de agenţii teritoriale şi cea a municipiului București. Acestea pot fi obţinute prin numărul unic de telefon 021.93.09, acest serviciu de tip call-center fiind dezvoltat prin Proiectul „Politici sociale performante-Strategie naţională pentru implementarea performantă a politicilor familiale”, derulat de Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale şi Agenţia Naţională de Plăţi şi Inspecţie Socială, proiectul deţinând şi o componentă de Helpdesk, „menită să îmbunătăţească relaţia dintre instituţia publică şi beneficiar, pentru creşterea calităţii serviciilor publice”. „Dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite direct cetăţenilor, prin preluarea sesizărilor şi solicitărilor telefonice. Operatorii call-center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcționare a instituției”, precizează Dan Ionuţ Adomniţei, director executiv al Agenţiei Judeţene de Plăţi şi Inspecţie Socială, precizând că pe lângă Suceava, puncte de lucru mai au alte 6 agenţii teritoriale, respectiv AJPIS Constanța, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Brașov, AJPIS Botoșani și APIS al municipiului Bucureşti. Având cu acoperire naţională, serviciul de call center asigură o comunicare eficientă și unitară cu peste 12 milioane de beneficiari ai plăţilor beneficiilor de asistenţă socială, respectiv ai măsurilor aplicate clienţilor casnici de energie electrică şi gaze naturale, acordate lunar, la o valoare de peste 2,75 de miliarde de lei. „Eficienţa comunicării prin intermediul call-center este dată de distribuirea dinamică a apelurilor la operatorii disponibili, aceştia fiind instruiţi pentru a furniza informaţii privind beneficiile de asistenţă socială şi celelalte tipuri de sprijin aflate în plata ANPIS” a declarat Dan Ionuţ Adomniţei, director executiv al Agenţiei Judeţene de Plăţi şi Inspecţie Socială Suceava.