06 septembrie 2023

 

Primarul Lungu deschide anul şcolar la 15 şcoli şi grădiniţe

> „Am căutat să fie reprezentate toate cartierele, toate categoriile de învăţământ, respectiv liceal, gimnazial, primar şi preşcolar” a punctat şeful municipalităţii

Ion Lungu, primarul municipiului Suceava, va lua parte la ceremoniile de deschidere a anului şcolar la 15 unităţi de învăţământ. „Ştiu că mulţi mă judecă, mă critică, dar aceasta este problema lor. Eu merg din respect pentru aceste şcoli, pentru aceşti profesori. Am avut o relaţie foarte bună cu unităţile de învăţământ. Niciodată nu m-am băgat în treburile lor interne şi nu a fost schimbat vreun director de şcoala doar pentru că aşa a vrut primarul Lungu. Cei care şi-au văzut de treabă sunt directori şi azi” a subliniat şeful municipalităţii. Lungu apreciază că în unităţile de învăţământ din reşedinţa de judeţ „s-a făcut treabă bună”, subliniind că a primit invitaţii de la toate unităţile de învăţământ, aceastea fiind, până la urmă, „o chestiune de politeţe”. Edilul-şef a mai arătat că lista unităţilor de învăţământ la care va participa cu prilejul festivităţilor de începere a anului şcolar 2023-2024 a fost întocmită după criteriul „reprezentativităţii”. „În primul rând, am căutat să fie reprezentate toate cartierele, toate categoriile de învăţământ, respectiv liceal, gimnazial, primar şi preşcolar” a punctat Ion Lungu, primarul municipiului Suceava.  La început de an şcolar 2022-2023, Ion Lungu a participat deschiderea anului şcolar la 13 unităţi de învăţământ din reşedinţa de judeţ.