06 octombrie 2022

 

Laureaţi cu aur la canotaj

Primarul Ion Lungu i-a premiat cu câte 10.000 de lei pe Ionela şi Marius Cozmiuc

Am avut onoarea să mă întâlnesc cu campionii mondiali la canotaj Marius si Ionela Cozmiuc, anunţă Ion Lungu, primarul municipiului Suceava. Şeful executivului sucevean spune că a înmânat, ieri, câte un premiu de câte 10.000 lei pentru fiecare performer, stimulente oferite de municipalitatea suceveană, conform hotărârii de Consiliu Local. Cu acelaşi prilej, Ionelei Cozmiuc i-a fost decernată diploma de Cetăţean de onoare al municipiului Suceava, Marius Cozmiuc fiind Cetăţean de onoare încă din anul 2021, după Olimpiada de la Tokio. „Am avut plăcerea să cunosc şi pe părinţii lui Marius , domnul Gelu şi doamna Mariana, care sunt nişte oameni deosebiţi. Le-am urat mult succes în continuare, mai ales la Olimpiada din anul 2024 de la Paris, unde am promis că le facem galerie la sosire”  a declarat Ion Lungu, primarul Sucevei.