27 februarie 2022

Municipiul Suceava participă la târgurile de turism din Paris şi Milano     

> Promovată va fi nouă identitate vizuală Sucevei, cu logo-ul şi variantele de sloganuri Suceava-Oraşul cetăţii de Scaun şi Suceava-Cu inima deschisă

Municipiul Suceava va avea reprezentare la Târgul internaţional de  turism Le monde a Paris, din intervalul 12-20 martie, cât şi la Târgul internaţional de turism din Milano, din perioada 10-12 aprilie 2022. Reşedinţa de judeţ va fi promovată prin broşuri, pliante, suveniruri, filme de prezentare, despre monumente istorice, biserici şi mănăstiri, dar şi despre parcuri şi zonele de agrement. Prezentată este şi aplicaţia mobilă de turism Suceava official app, aceasta oferind turiştilor informaţii despre festivaluri, târguri, spectacole de teatru, vernisaje şi noutăţi cinematografice.  Totodată, la aceste târguri va fi promovat noul brand al Sucevei, cu logo-ul şi variantele de sloganuri Suceava-Oraşul cetăţii de Scaun şi Suceava-Cu inima deschisă. Acesta sunt de natură să ofere  „o nouă identitate vizuală care respectă atât trecutul, cu laturile sale istorică şi religioasă, cât şi modernismul, noua identitate vizuală fiind una adaptivă şi versatilă”. „Promovăm imaginea municipiul Suceava prin participarea activă cu personal, materiale de promovare la standarde europene şi suveniruri create de meşteri populari” arată primarul Ion Lungu, menţionând că scopul rezidă în a „stimula şi creşte numărul de turişti”. De la bugetul municipiului Suceava este alocată suma de 62.150 de lei, la cele două târguri de turism luând parte câte 5 persoane de fiecare, respectiv câte un reprezentat al Consiliului Local şi câte 4 ale serviciilor Primăriei.