Municipiul Suceava participă la târgurile de turism din Paris şi Milano
> Promovată va fi nouă identitate vizuală Sucevei,
cu logo-ul şi variantele de sloganuri Suceava-Oraşul cetăţii de Scaun şi
Suceava-Cu inima deschisă
Municipiul Suceava va avea
reprezentare la Târgul internaţional de
turism Le monde a Paris, din intervalul 12-20 martie, cât şi la Târgul
internaţional de turism din Milano, din perioada 10-12 aprilie 2022. Reşedinţa
de judeţ va fi promovată prin broşuri, pliante, suveniruri, filme de
prezentare, despre monumente istorice, biserici şi mănăstiri, dar şi despre parcuri
şi zonele de agrement. Prezentată este şi aplicaţia mobilă de turism Suceava
official app, aceasta oferind turiştilor informaţii despre festivaluri,
târguri, spectacole de teatru, vernisaje şi noutăţi cinematografice. Totodată, la aceste târguri va fi promovat
noul brand al Sucevei, cu logo-ul şi variantele de sloganuri Suceava-Oraşul
cetăţii de Scaun şi Suceava-Cu inima deschisă. Acesta sunt de natură să
ofere „o nouă identitate vizuală care
respectă atât trecutul, cu laturile sale istorică şi religioasă, cât şi
modernismul, noua identitate vizuală fiind una adaptivă şi versatilă”. „Promovăm
imaginea municipiul Suceava prin participarea activă cu personal, materiale de
promovare la standarde europene şi suveniruri create de meşteri populari” arată
primarul Ion Lungu, menţionând că scopul rezidă în a „stimula şi creşte numărul
de turişti”. De la bugetul municipiului Suceava este alocată suma de 62.150 de
lei, la cele două târguri de turism luând parte câte 5 persoane de fiecare,
respectiv câte un reprezentat al Consiliului Local şi câte 4 ale serviciilor
Primăriei.