De pe 1 martie
Comunicare virtuală obligatorie cu
organul fiscal
> anunţă Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Suceava, semnalând că, în caz contrar, documentele în cauză „nu vor fi luate în considerare”
Cererile, înscrisurile sau alte orice alte documente vor fi transmise către organul fiscal, obligatoriu, prin mijloace electronice de transmitere la distanţă. Obligaţia se introduce începând cu 1 martie 2022, Oana Violeta Apetrea, purtător de cuvânt al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice (AJFP) Suceava, precizând că acestui imperativ trebuie să se conformeze contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoanele care desfăşoară o profesiune liberală sau exercită o activitate economică în mod independent. Comunicarea prin mijloace electronice de transmitere la distanţă se face prin înrolarea în sistemul de comunicare electronică, respectiv prin Spaţiul Privat Virtual (SPV). „În situaţia în care contribuabilii nu-şi îndeplinesc obligaţia comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanţă a cererilor, înscrisurilor sau oricăror documente, iar acestea nu sunt depuse la organul fiscal central în format <letric>, nu vor fi luate în considerare” se specifică într-un comunicat de presă al AJFP.