Angajaţii Primăriei Suceava vor
fi „prelucraţi” pe linie de integritate şi prevenire a corupţiei
Între Direcţia Generală Anticorupţie şi Primăria municipiului Suceava a
fost încheiat un protocol de colaborare în domeniul prevenirii corupţiei şi
promovării integrităţii. Obiectivul protocolului este acela de a stabili
domeniile şi modalităţile în care cele două entităţi îşi pot acorda sprijin
reciproc pentru organizarea şi desfăşurarea unor activităţi de prevenire a
corupţiei, de creştere a gradului de informare a cetăţenilor, implicit a angajaţilor
Primăriei municipiului Suceava, cu privire la impactul fenomenului corupţiei.
În plus, protocolul urmăreşte desfăşurarea de acţiuni de promovare a
integrităţii în vederea prevenirii săvârşirii faptelor de corupţie, dar şi de cunoaştere a competenţelor conferite de lege
Direcţiei Generale Anticorupţie. La solicitarea municipiului Suceava,
reprezentanţii Serviciului Judeţean al DGA pot organiza întâlniri în cadrul
căreia vor fi prezentate legislaţia în domeniul corupţiei, precum şi „studiile
şi cazuistica referitoare la dimensiunile fenomenului corupţiei”. În cadrul
colaborării, Primăria municipiului Suceava va contribui cu 7.000 de lei, pentru
tipărirea de pliante şi de alte materiale de promovare, dar şi pentru premierea
participanţilor la activităţile de educaţie anticorupţie.