07 martie 2022

 

Documentele nedigitalizate pot fi transmise la Finanţe prin formularul de contact

> De pe 1 martie, contribuabilii sunt obligaţi la folosirea Spaţiului Privat Virtual

> La încetului anului, în SPV erau înrolaţi 37.043 de utilizatori din judeţul Suceava

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Suceava informează contribuabilii din judeţul Suceava că documentele care nu sunt încă digitalizate şi disponibile în format electronic pot fi transmite prin intermediul „formularului de contact” accesibil în serviciul Spaţiul Privat Virtual. Purtătorul de cuvânt Oana Violeta Apetrea precizează că pentru transmiterea respective documente se va selecta categoria „asistenţă şi îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”. Precizările sunt făcute în condiţiile în care, de la 1 martie 2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente de către contribuabilii sau plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi  de către persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent, se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual. „Pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor care pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB. De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele: scanarea la rezoluţie maxim 300 dpi, eliminarea automată a paginilor albe, scanarea în alb-negru, scanarea într-un fișier format PDF şi comprimarea fişierului PDF” declarat  Oana Violeta Apetrea, purtătorul de cuvânt al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Suceava. Pe 31 decembrie 2021 în Spaţiul Privat Virtual erau înrolaţi 37.043 de utilizatori din raza de administrare a AJFP Suceava, atât persoane juridice, persoane fizice, cât şi alte entităţi.