Documentele nedigitalizate pot fi
transmise la Finanţe prin formularul de contact
> De pe 1 martie, contribuabilii
sunt obligaţi la folosirea Spaţiului Privat Virtual
> La încetului anului, în SPV erau înrolaţi 37.043 de utilizatori
din judeţul Suceava
Administraţia Judeţeană a
Finanţelor Publice Suceava informează contribuabilii din judeţul Suceava că
documentele care nu sunt încă digitalizate şi disponibile în format electronic
pot fi transmite prin intermediul „formularului de contact” accesibil în
serviciul Spaţiul Privat Virtual. Purtătorul de cuvânt Oana Violeta Apetrea precizează
că pentru transmiterea respective documente se va selecta categoria „asistenţă şi
îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”. Precizările sunt făcute în
condiţiile în care, de la 1 martie 2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror
altor documente de către contribuabilii sau plătitorii persoane juridice,
asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi de către persoane fizice care desfăşoară o
profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent, se va
face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual. „Pentru a nu exista
dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor
documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare
a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor care pot fi atașate
formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB. De asemenea, pentru a facilita
transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele: scanarea la
rezoluţie maxim 300 dpi, eliminarea automată a paginilor albe, scanarea în
alb-negru, scanarea într-un fișier format PDF şi comprimarea fişierului PDF”
declarat Oana Violeta Apetrea, purtătorul
de cuvânt al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Suceava. Pe 31 decembrie 2021 în
Spaţiul Privat Virtual erau înrolaţi 37.043 de utilizatori din raza de
administrare a AJFP Suceava, atât persoane juridice, persoane fizice, cât şi
alte entităţi.