06 noiembrie 2024

 

Prin inventarierea patrimoniului

Primăria caută noi surse de venituri pentru bugetul Sucevei

> Urmărită este clarificarea situaţiei terenurilor, clădirilor şi contractelor, „informaţii care să conducă la idei de dezvoltare”

Dorim să mai căutăm câteva surse de venit, iar pentru aceasta a fost declanşată procedura de inventariere a domeniului public şi domeniului privat ale municipiului Suceava, a anunţat administratorul public Irina Vasilciuc. „Este o himeră să putem că sfârşitul acestuia an va rezolva problema. Dar ne propunem ca atunci când vom fi clarificaţi cu ceea ce înseamnă domeniu public care poate fi folosit pentru a dezvolta servicii sau lucrări publice, ori pentru a face obiective care să deservească cetăţenii, să punem bazele unui parteneriat public-privat real, să începem dialoguri concrete cu agenţii economici. La modul concret ne-o dorim pe viitor, începând cu anul 2025, iar în acest sens trebuie să facem procedura de inventariere, extrem de clarificatoare pentru noi” a declarat administratorul public al municipiului Suceava. Noua echipă de la conducerea administraţiei publice locale intenţionează să clarifice inclusiv situaţia terenurilor şi clădirilor, pentru o valorificare mai eficace a acestora. „Nu ne nemulţumeşte absolut nimic, este procedură pe care trebuie să o facă orice instituţie la fârşitul anului, pentru a şti cum s-au administrat domeniul public şi domeniul privat. Pe noi ne interesează rezultatul acestei inventarieri din perspectiva unei noi echipe de conducere a Primăriei. Să ştim exact despre ce terenuri, clădiri şi contracte dispunem, rezultatul acesta putând să ne ofere nouă informaţiile care să conducă la idei de dezvoltare”a explicat Irina Vasiliuc, administrator public al municipiului Suceava.