Prin inventarierea patrimoniului
Primăria caută noi surse de
venituri pentru bugetul Sucevei
> Urmărită este clarificarea
situaţiei terenurilor, clădirilor şi contractelor, „informaţii care să conducă
la idei de dezvoltare”
Dorim să
mai căutăm câteva surse de venit, iar pentru aceasta a fost declanşată
procedura de inventariere a domeniului public şi domeniului privat ale
municipiului Suceava, a anunţat administratorul public Irina Vasilciuc. „Este o
himeră să putem că sfârşitul acestuia an va rezolva problema. Dar ne propunem
ca atunci când vom fi clarificaţi cu ceea ce înseamnă domeniu public care poate
fi folosit pentru a dezvolta servicii sau lucrări publice, ori pentru a face
obiective care să deservească cetăţenii, să punem bazele unui parteneriat
public-privat real, să începem dialoguri concrete cu agenţii economici. La
modul concret ne-o dorim pe viitor, începând cu anul 2025, iar în acest sens trebuie
să facem procedura de inventariere, extrem de clarificatoare pentru noi” a
declarat administratorul public al municipiului Suceava. Noua echipă de la
conducerea administraţiei publice locale intenţionează să clarifice inclusiv
situaţia terenurilor şi clădirilor, pentru o valorificare mai eficace a
acestora. „Nu ne nemulţumeşte absolut nimic, este procedură pe care trebuie să
o facă orice instituţie la fârşitul anului, pentru a şti cum s-au administrat
domeniul public şi domeniul privat. Pe noi ne interesează rezultatul acestei
inventarieri din perspectiva unei noi echipe de conducere a Primăriei. Să ştim
exact despre ce terenuri, clădiri şi contracte dispunem, rezultatul acesta
putând să ne ofere nouă informaţiile care să conducă la idei de dezvoltare”a
explicat Irina Vasiliuc, administrator public al municipiului Suceava.