14 noiembrie 2008

PRM Suceava cere Curţii de Conturi să verifice provenienţa sumelor vehiculate în campania electorală
Sumele imense vehiculate în campania electorală creează premisele apariţiei unui sistem clientelar deosebit de nociv. Cel puţin aceasta este părerea candidatului PRM la Senat în colegiul Vatra Dornei-Cîmpulung Moldovenesc-Gura Humorului, Gheorghe Acatrinei. „Principiul este elementar: cine plăteşte pentru campania electorală a unui candidat, va beneficia de prietenia atentă a acestuia din urmă, odată cu alegerea sa în funcţie. Astfel, după alegeri, finanţatorii anonimi vor încerca să-şi recupereze investiţia. În aceste condiţii, traficul de influenţă şi licitaţiile aranjate se vor perpetua, clientela politică va câştiga, iar cetăţeanul va pierde”, a declarat, într-o conferinţă de presă, Gheorghe Acatrinei. Dl Acatrinei a remarcat că străzile Sucevei sunt împânzite cu panouri opulente ale candidaţilor PD-L, PNL şi PSD-PC, unul singur din acestea costând cât 10 pensii. Domnia sa a mai subliniat că o emisiune la posturile locale de televiziune este taxată cu o sumă echivalentă a 20 de salarii medii pe economie, dl Acatrinei întrebând-se dacă, în aceste condiţii, România mai poate fi considerată o ţară săracă. „Partidul România Mare cere Curţii de Conturi să deschidă o anchetă privind fondurile cheltuite în campania electorală”, a conchis ex-senatorul Gheorghe Acatrinei, candidat pentru un nou mandat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu