Aeroportul operează la limită şi sub presiunea închiderii
· Consiliul Judeţean vrea un master plan simplificat de dezvoltare a unităţii aero-portuare
Consiliul Judeţean Suceava ar putea semna un contract cu firma germană K+P Munchen, în vederea întocmirii unui master plan simplificat al dezvoltării Aeroportului „Ştefan cel Mare”. Aşa rezultă dintr-o informare a executivului judeţean, potrivit căreia în perioada iulie-noiembrie au existat mai multe contacte cu potenţial investitori, aceştia urmând a veni cu oferte concrete. Ca o alternativă la negocierile cu firmele respective, în vederea finanţării în comun a lucrărilor, administraţia judeţeană ia în calcul şi varianta asocierii cu Consiliul Judeţean Botoşani şi Primăria acestui municipiu. Potrivit studiului de fezabilitate, modernizare a Aeroportului „Ştefan cel Mare” Suceava va costa 71 de milioane de euro, „acestea fiind considerate o prioritate regională, datorită importanţei porţii sucevene aeriene pentru zona de nord est a ţării”. În momentul de faţă, din cauza condiţiilor improprii, respectiv lungimii şi lăţimii reduse, dar şi uzurii pistei, Aeroportul „operează la limită şi sub presiunea închiderii”.
· Consiliul Judeţean vrea un master plan simplificat de dezvoltare a unităţii aero-portuare
Consiliul Judeţean Suceava ar putea semna un contract cu firma germană K+P Munchen, în vederea întocmirii unui master plan simplificat al dezvoltării Aeroportului „Ştefan cel Mare”. Aşa rezultă dintr-o informare a executivului judeţean, potrivit căreia în perioada iulie-noiembrie au existat mai multe contacte cu potenţial investitori, aceştia urmând a veni cu oferte concrete. Ca o alternativă la negocierile cu firmele respective, în vederea finanţării în comun a lucrărilor, administraţia judeţeană ia în calcul şi varianta asocierii cu Consiliul Judeţean Botoşani şi Primăria acestui municipiu. Potrivit studiului de fezabilitate, modernizare a Aeroportului „Ştefan cel Mare” Suceava va costa 71 de milioane de euro, „acestea fiind considerate o prioritate regională, datorită importanţei porţii sucevene aeriene pentru zona de nord est a ţării”. În momentul de faţă, din cauza condiţiilor improprii, respectiv lungimii şi lăţimii reduse, dar şi uzurii pistei, Aeroportul „operează la limită şi sub presiunea închiderii”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu